Vanlige spørsmål

Below FAQ are some common concerns of our clients before purchasing the theme.
If you have other questions, please just send it to glennabj86@icloud.com.

Need Help?

If you have an issue or question that requires immediate assistance, you can click the button below to chat live with a Customer Service representative.

If we aren’t available, drop us an email and we will get back to you within 20-36 hours!

Ofte stilte spørsmål

Nei, du kan også legge inn en bestilling som gjest. Men det finnes noen fordeler hvis du har en konto hos oss: Rask betalingsprosess Se enkelt ordrestatusen og ordrehistorikken din Motta oppdateringer om våre nye utgivelser og spesialtilbud

Vi aksepterer alle større kredittkort (VISA, Mastercard, Discover, AMEX) og PayPal-betalinger.

Når du kjøper på nett med kredittkortet ditt, legges all informasjonen din inn på en SSL-sikker nettside. Informasjonen din blir deretter SSL-kryptert og sendt direkte til kredittkortleverandørens nettverk, hvor kortet og transaksjonen din autoriseres og godkjennes. Kredittkortinformasjonen din lagres ikke på serverne våre.

Alle transaksjonene våre er basert i Kr. Hvis kredittkortet ditt er basert i en annen valuta, vil bestillingens totalbeløp bli beregnet i samsvar med den daglige valutakursen på datoen kortutstederen din behandler transaksjonen.

Siden nettstedet og tjenesten vår er basert på engelsk, må all informasjon du skriver inn være engelsk inndatametode, inkludert tegnsetting. Hvis visse bokstaver i adressen din inneholder ikke-engelske bokstaver, anbefales det at du bruker lignende engelske bokstaver i stedet. Du kan for eksempel endre bokstaven "?" til "c".

Vær oppmerksom på at leveringsadressen din ikke kan endres etter at bestillingen er behandlet eller sendt. Vennligst oppdater leveringsadressen din til din bostedsadresse i stedet for din yrkesadresse, da vi ikke vet hvor lenge destinasjonens tollavdeling vil ha pakken på vent.
Leveringstiden er basert på fraktalternativet du har valgt. Når bestillingen er sendt, sender vi deg sporingsnummeret og sporingsnettstedet ditt på e-post. Vi er ikke ansvarlige for forsinkelser forårsaket av tollvesenet i landet ditt. 2/ Ta skjermbilde eller video av problemet du mottar. 3/ Spesifiser hvilken mal og versjon du bruker. 4/ Beskriv tydelig hvordan du gjenskaper problemet. 5/ Send inn en supportforespørsel her: https://halosoft.ticksy.com/. Supportteamet vårt vil kontakte deg så snart som mulig, så hjelp oss å vente.
Hvis noe fortsatt mangler, kan du kontakte oss umiddelbart på yourmail@gmail.com. Hvis du fortsatt har spørsmål, kan du kontakte oss direkte på e-posten yourmail@gmail.com.
Unable to find satisfactory answers ? Contact Support