Tren med strikk

Tren med strikk

Vinn et sett med treningsstrikker fra BootyBuilder!

Settet består av 4 strikker med forskjellige styrkenivåer. Strikkene er merket med motstandsnivå og ca antall kilo. Den letteste strikken er perfekt for nybegynnere, mens den tyngste vil sikre deg motstand selv når du er supersterk!

BootyBuilder-1024x683.jpg

Strikkene har freshe farger og kommer med sin egen lyserosa oppbevaringspose. BootyBuilder vil, som navnet tilsier, la deg bygge den perfekte rumpa.

Camilla Røhn sverger til strikkene både når hun trener selv og når hun trener klientene sine. Strikkene er enkle å ta med seg og gir deg en skikkelig treningsøkt.

Camilla-strikk2-1024x683.jpg

Camilla er mamma til to jenter på 10 og 13 år og er utdannet personlig trener fra Norges Idrettshøyskole. Hun er eier av RÅ trening, og tilbyr personlig trening, online trening, bedriftstrening og bootcamp i Oslo.

I videoen under gir Camilla eksempler på øvelser med strikkene.

Sidegange med strikk under knær og rundt ankler

  1. Knebøy med strikk under knær

  2. Planke med benløft strikk rundt ankler

  3. Seteløft med strikk under knær

  4. Seteløft med strikk under knær, hold sete høyt – knær ut mot hverandre og ut igjen

  5. Knebøy med stjernehopp strikk rundt ankler

  6. Sideliggende benløft med strikk under knær

  7. Lav statisk knebøy, kne ut til siden – annenhver fot med strikk under knær

  8. Bøy knær og gå fremover og bakover, strikk over knær og rundt ankler

Gjør alle øvelsene med 12 repetisjoner (på hver side) – 3 runder.

Husk at strikkene skal strammes og aldri bli slakke. Velg farge/ motstand på strikk som passer ditt nivå.

All trening skjer på eget ansvar. Du er selv ansvarlig for at trening i regi av RÅ trening/ Mammaverden ikke innebærer en helsemessig risiko for deg. Trening må tilpasses din helsetilstand.

Meld deg på vårt nyhetsbrev og bli med i trekningen av et sett med strikker fra BootyBuilder. Vinneren trekkes 10. mai.